Blog

Zichtbaar, vindbaar en herkenbaar

Zichtbaar, vindbaar en herkenbaar: een pot nat?

Je zou ze zo onder een noemer scharen. Alleen er zijn verschillen. Laten we de verschillen eens bekijken: ZichtbaarHier begint het mee. Hoe wil je als ondernemer naar buiten treden en met wat? VindbaarEn dan gevonden worden. Vindt jouw klant je dienst of product en waar dan? HerkenbaarAlle uitingen laten kloppen die je doet om…
Lees meer

Pas de 80-20 regel toe op je klantenbestand

Pas de 80-20 regel toe op je klantenbestand

De wet van Pareto oftewel de 80-20 regel. Wie kent hem niet?Pareto stelde begin 1900 vast dat 80% van de bezittingen in Italië in handen was van 20% van de Italiaanse bevolking. De bedrijfsdeskundige Joseph Juran ontdekte dat je de 80-20 verhouding op veel zaken kunt toepassen. Hij versimpelde de regel en ging ervan uit…
Lees meer

Bereik je doelgroep met je webtekst

Bereik je doelgroep met je webtekst

Vakantie gehad? Een frisse ondernemersblik? Je hebt vast nieuwe plannen over zichtbaarder zijn voor je volgende klant. Hoe zorg je dat het niet bij te gekke ingevingen blijft? Kijk eens naar de online workshop Zichtbaar voor klanten. Hier werk je direct jouw ideeën uit en krijg je naast praktische adviezen ook feedback van de deelnemers.…
Lees meer

Een eigen online workshop met z’n vieren

Een eigen online workshop met z’n vieren

Werk jij wel eens aan opdrachten met andere ondernemers? Doe dan eens samen mee aan een eigen online workshop ‘Zichtbaar voor klanten’. Je organiseert het zelf, gemakkelijk en snel, vanaf 4 deelnemers. Interessant voor jou? Volg een workshop waarin je op jouw gebied advies krijgt. Hoor alles over klanten werven en leg je webteksten onder…
Lees meer

Workshiop acquisitie voor zelfstandigen

Ben je voor jouw organisatie op zoek naar een online workshop?

Onze duoworkshop Zichtbaar voor klanten levert de deelnemers inzicht op in hun acquisitievaardigheden. In het tweede deel werken ze met hun eigen webteksten aan online zichtbaar zijn. De workshop ‘Zichtbaar voor je klant’ is geschikt voor deelnemers die al korte of langere tijd bezig zijn met hun bedrijf en willen werken aan zowel de zichtbaarheid…
Lees meer

Schrijf jij je eigen content? 7 tips voor pakkende teksten

Schrijf jij je eigen content? 7 tips voor pakkende teksten

Ben jij een zzp’er die het liefst zelf zijn webteksten schrijft? Met deze tips schrijf je doelgericht en aantrekkelijk. Veel ondernemers vullen hun website met eigen teksten. Lees deze tips en weet waar je op moet letten als je je eigen content maakt. Spreek je doelgroep aan Stel je je potentiële klant voor. Waar is…
Lees meer

Wil jij ook zichtbaar zijn voor je klanten?

2 min read Wil jij ook zichtbaar zijn voor je klanten? Als ondernemer doe je natuurlijk zoveel mogelijk zelf. De acquisitie hou je in eigen hand en dus schrijf je ook zelf teksten op je website. Alleen: het schrijven van juiste content is een kunst op zich. Wil je jouw eigen content blijven schrijven? En…
Lees meer